En liten blogglista :-)

1. Vem är din bästa vän? Min hund? Annars toppar nog Jennie den listan!
 
  
 
 
 
2. Vad har du för skostorlek? Står mellan 38-39 där! Väldigt olikt beroende skor
3. Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden! Speciellt om jag läser något roligt på telefonen, så att jag sitter och ler som en idiot bland folk haha. 
4. Vilket är ditt favoritnummer? Jag har som inget speciellt, men väljer oftast 3. 
5. Vad var det senaste du åt? En pepparkakepralin jag gjort nyss. Mums!!
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Oj, svart kanske? Dark and twisty ;-) 
7. Hur är vädret just nu? Snöigt och fint!!
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Min kusin Stefan! 
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Bra fråga.. Inget jag tänkt på!! Stilen kanske? Helheten? Den har jag inget bra svar på, haha
10. Tv eller dator? Dator alla gånger, jag skulle lätt klara mig utan tv eftersom jag kollar så sällan.
11. Favorit TV-program? Som går just nu? Isåfall är det lätt Grey's anatomy. 
12. Har du några syskon? Ja jag har tre syskon, 2stycken småsystrar och en lillebror. 
Här är en utav dom :-) 
 

13. Längd? 162. 
14. Hårfärg? Tråkig, brun färg. Vill göra ändring där, tips tack?!
15. Ögonfärg? Mörkbruna!
16. Använder du kontaktlinser? Nej.
17. Favorit högtid? Julafton :-)
18. Favorit månad? Februari kanske? Fyller ju år då ;-)
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Har väl hänt någon gång, ibland är jag sjukt känslig! 
20. Vilken var den senaste filmen du såg? The holiday. .
21. Favoritdag på året? Någon sån har jag nog inte :-) 
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Jag har då aldrig gjort det, men nä det tror jag inte. Men jag hade nog väntat tills den andra hade frågat! 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Det tvivlar jag starkt på...
24. Kramar eller kyssar? Kramar. 
25. Choklad eller vanilj? Vanilj alla gånger!
26. Har du tattueringar? Ja 3 stycken :-) 
27. Vad lyssnar du på just nu? Miriam Bryant. Grym!! 
28. Är du kär i någon kändis? Näpp. ;-)
29. Vilka böcker läser du just nu? Inga. 
30. Piercingar? Har haft en hel del, men just nu har jag bara i tungan och nippeln. Min piercing i läppen ska däremot snart tillbaka! 
31. Vad gör du just nu? Skriver denna lista. 
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smör! Dom ska även vara kryddade med aromat, mums 
33. Hundar eller katter? Hundar. 
34. Favoritblomma?  Rosor är väl fina!
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? För många gånger :-)
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Det har jag! Martin fors <3 
 
 
37. Har du älskat någon nångång? Så som i känslor eller annat sammanhang? ;-) 
38. Vem vill du träffa just nu? Jennie, helt klart 
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja det är jag! 
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Näpp. 
41. Gillar du att flyga med flygplan? Absolut inte. Fruktansvärt flygrädd!
42. Höger eller vänster-hänt? Högerhänt. 
43. Hur många kuddar sover du med? Hm, jag sover på 2 stycken, en tunn och en tjockare. Annars har jag väl 5 till runt om mig :-) 
44. Saknar du någon? Allt för många!
1 Anonym:

skriven

13. Trooooligt! Max 161.5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: