Summering av dagen

Började dagen med jobb, från 07.15 - 16.00. Åkte och hämtade hunden som varit hos bästa Paulina idag!
Lagade middag då jag kom hem, sen har mamma och nicke varit förbi. Fick upp tvfästet och mitt barbord fastskruvat, riktigt skönt att det är gjort. :-)
 
Nu på kvällen har jag städat, börjat packa inför min turkietresa och gick ut på promenad med Nathalie, Cissi och dom fyrbenta. Får hoppas att det är lugnt i Turkiet nästa vecka, åker ju på måndag och det har ju varit oroligt nu igår vet jag. Men det verkar rätt lugnt ändå, hade det varit en livsfara så hade vi ju inte ens fått åka. Så man får tänka så! 
Nu ska jag strax bädda till sängen, krypa ner undet täcket och se på en film. Är ledig imorgon så blir perfekt med sovmorgon. Godnatt på er!
 
Här är min myshörna vart jag bloggar, får så himla ont i ryggen av att sitta i soffan.
 
 
1 Frida:

skriven

Jag önskar att jag hade haft någonstans att sitta när jag bloggar, men jag sitter i soffan ja.

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh vad jag gillar citatet på väggen! :)

3 Skogsraah ☾:

skriven

Låter som en bra dag :)

4 Natalie Salazar:

skriven

va kul, lila då också elelr någon annan färg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: