14 feb

Eftersom att fröken Näslund ligger på mig så mycket att blogga så kände jag att det är dags, hon fyller dessutom år idag så lite generös kan man ju vara ;-) grattis <3

Nå, händer inte så mycket i mitt liv nu. Eller ja, jag och vovve har ju flyttat till större :-) mycket skönt! Annars då? Var in med vovve till veterinären i fredags, stackarn hade inte ätit eller druckit på flera dagar så vi fick akuttid och hon fick sova på djurjsukhuset i Luleå. Usch vad det skar i mattehjärtat! :-(
Jennie kom i samma veva så vi bodde på hotell i luleå och for ut. Dött men kul! Hämtade shielahjärtat på förmiddagen, hon mådde bättre och äter medicin mot magkatarr. Sen passade jag även på att pierca mig, gjorde om den i läppen som lossnat tidigare. satan vad ont det gjorde. Varför utsätter man sig själv för sån smärta?? Haha!
Nåväl, efter en inte så jättemärkvärdig söndag så ska jag krypa ner i sängen och se en bra film. Godnatt!








1 Fröken Näslund :

skriven

Hihi tack 😘


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: