9 januari 2016

Ganska ovanligt att skriva 2016 i rubriken, kommer bli många missar då det gäller underskrifer och liknande när man ska skriva året, haha.
Nä vilket som, jag saknar faktiskt att blogga så jag tror att jag ger det ett försök, åter igen. Har inte varit så duktig på senaste, men får väl se hur det går :-)
 
Annars då? Det flyter på för mig, har fått en 2a här i öjebyn i förstahand. Oj så skönt med större, både för mig och vovve! Har även varit gipsad sedan 21 december, usch vad tråkigt det har varit. Hunnit se en del serier och gå en del promenader under tiden. På måndag blir jag iallafall av med gipset, det blir däremot rehabilitering för tummen i 3v men hoppas på att jag får börja jobba innan dess.
Nu kan ju bara 2016 bli bäst! Fått en bra lägenhet, har ett jättebra jobb, har bästa hunden och bästa vännerna. Dock lite onense med några av dom, men man märker ju vilka som prioriterar vänskap och man får väl ta det efter det helt enkelt.
Nä nu blir det en kvällscigg och surr med jenkan, jag ska försöka bli bättre på detta med bloggen. Hörs!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: