Detta med omvänt dygn...

Vet inte varför jag alltid lyckas vända på dygnet såfort jag är ledig en längre period, hemskt!! Och vet inte varför jag alltid kommer på att uppdatera bloggen på nätterna, haha jaja. Bättre än aldrig :)
Ligger i sängen atm med en snarkande hund vid fötterna och lite Candy Crush spelande. Har en jävla hatkärlek till det spelet, men det är roande ;-)

Imorgon har jag iallafall ställt alarm på halv 9, tänkte ta mig upp i tid. Ska luncha med mormor och morfar, sen möjligtvis använda upp mina presentkort om jag hittar något skoj. På kvällen kommer lillasyster och sover hos mig, mysigt!
Nä nu blir det ett sista ryck med spelandet sen göra ett försök att sova. Godnatt :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: